Pages

Friday, April 15, 2011

study vs online

hari ni satu hari suntuk aku study subjek FRONT OFFICE MANAGEMENT. kepala sudah 
berat nih.. ececehh..tapi cara aku study kali nih lain sikit. aku buat latihan berselang seli dangan online. huhu. ini untuk mngelakkan aku tido sebab subjek nih aku x berape minat. tapi ok la aku dah faham dah sedikit sebanyak pasal subjek nih. malam nih aku kene hafal plak isi2 yang penting. ye la kalau faham je xbole gak kan. kene la hafaljugak. so aku kene fikir cara2 nak menghafal pulak. aku x boleh ikot cara org lain. kompem x masok kepale. 



ikut cara cik deena syakina sendiri..hehe..


p/s: kepada awak tuh.. saya nak cakap, saya suka sangat fon saya x berbunyi hari nih..suka sangat2...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal