Pages

Friday, April 8, 2011

TEKANAN yg teramat sangat.

jam menunjukkan pukul 6:35 pm.. rumah no 34 nih sunyi sangat..nak taw sebab ape? housemate2 kuh pulang ke kampung halaman masing2. dah tuh kenape deenasyakina x balek? jauh la.. dowg boleh la balek sebab rumah area2 johor je.jeles yang teramat sangat bila dengar dowg nak balik umah. ada yang balik tiap-tiap minggu. aku memang nak balik sesangat tapi memikior 10 kali. da la jauh. 9jam . urghh!! kematu weyh bontot kome. jadi, kesimpulannye aku kene la duduk pasir gudang yang bosan , sunyi dan sepi nih.

tekanan la mengkome weyh.. nak stdy? hurmm .. xde mood je.. ntah bile mood nak dtg :) alasan semate mate.. 


terasa rindu sangat2 kat rumah aku kat perak tuh. walaupun kawasan lenggong tu xde ape2 yg special (pekan cowboy) tapi aku still nak sangat balik umah.nak denga ibu membebel :) nak gadoh ngan adik2.. nak sembang ngan dik ya & dik tina :'( ... rindunye...mybe bgi awok2 sume bende nih biase jep. tapi bagi aku x. aku sangat2 menghargainya & sangat merinduinya. 


walaupun org yg disayangi ada kat sini tapi cara hidup kitorg lain. mulai sekarang aku akan belajar memahami cara hidup dia. terima kasih kerana mengajar aku erti kesabaran .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal