Pages

Wednesday, March 23, 2011

ceritera rabu

hari ni rabu, rabu is wednesday. pegi je kelas tetibe lecturer THEORY OF FOOD  bagi kuiz mengejut. ha amek kaw. kuiz tu pulak memang bab yang dia ajar lagi. so terasa amat terkejut dan sedikit bengang. tapi dia bagi masa 15 minit untuk baca n hafal. tajuknye SOUP.  baca punya baca punya baca..then bermulalah kuiz..
soklannye x banyak tapi ape yang aku betul ingat cume sikit je.yang lain tu main ingat2 lupe. :)

ok sekarang cerite sal ni plak. aku amat la xsuke bile seseorang tu mencari publisiti (MENCAPAP). annoying la awak. janganla terlampau dan melampau2 suka dekat seseorang jika SUKA anda itu membuatkan ramai orang xsuka dan membuatkan SI DIA xselesa. malas nak explain panjang melebar sebab aku ni pon bukan la sebaik baik umat nak kritik2 org tapi tolong la ambik ni sebagai NASIHAT KASAR daripada aku. kita ni perempuan, xkan la PERIGI NAK CARI TIMBA.pelik kan. 

masuk kepada cerita lain pulak. hari banyak juga berhabis duit untuk final projek esok. xsabar nak masak ni. resepi ibu saya puan zuzana.

da malas nak mengarang da.tengok je la gambar2  ni ketika membeli barang2 untuk dimasak esok :)

list barang2 untuk masak esok


ujie arisa..

azie menikmati makanan..:P

sedaya upaya membulatkan mata.
pipi tu penuhnye..haha

mata kami sepet..lol

muke nadia setelah kasut yang dihajati tidak dapat menjadi miliknye

agak terpesong daripada tujuan sebenar, beselaa pompuan :)
hantu durian


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal