Pages

Monday, March 14, 2011

saya SUKA awak sesangatt

hai awak. awak wat pe tu? baca lah entry ni dgn muka yang excited sebab saya memang tujukan khas untuk awak. banyak perkara yang saya SUKA SESANGAT sal awak...

1- SUKA SANGAT bila dengar awak membebel . yelaa...awak sorg je yang wat keje dalam rumah ni.. saya xpenah buat.=)
2- SUKA SANGAT bila tengok awak membonceng dgn bermacam2 org.. eit saye suke taw.. rase JELES SGT.. 
3-SUKA SANGAT tengok awak..awak kan cantek.. cantek sesangat...............
                                                             

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

 :
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
menyampah laa.... urghhh... awak membebel cam awak bagus sesangat...rimas,,rimas,,,rimas,, 

awak...saya pon wat keje jgk..dan saya akui saya jarang la nak ngemas kat dapor..tapi sekurang-kurangnye saya kemas balik ape yg saya wat sepah dan saya basuh pinggan mangkuk saya.

awak... saya cukup2 la xsuke n mnyampah kalau orang tu usik barang saya. kalau mintak izin xpe. ni suke2 hati je gune. awak pakai baldi saya awak kuarkan kain lam tu.. pastu awak nak bising nape kain sepah2..
WHAT THE....... 

banyak la lagi perkara2 yang saya teramat SUKA sal awak....

last saya nak cakap.....


BIARLAH KITA JADI BEKAS ORANG JAHAT DARIPADA JADI BEKAS ORANG BAIK....
renung2kan....!!!

2 comments:

'Alyaa envy said...

hahha . i know that person ;)

**cik deenasyakina** said...

ye syg..
msti ko knl..
sape agy kan..!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal