Pages

Wednesday, March 30, 2011

kenapakah?

Hari ni saya rasa tahap kesabaran saya dah sampai tahap maximum kot. Kepada cik kak2 yang sangat tak puas ati dengan saya  sila tampil kehadapan. Jangan malu jangan segan. saya tak makan orang. Ape lah jenis orang ni x boleh tengok orang bahagia. Ok , pada awalnye memang saya ase lebih baik saya senyap dan bersabar. Sebab kalau boleh saya  xnk gadoh2 ni.  Tapi anda2 makin melampau lampau la. saya ni bukan nye jenis yang kuat iman. Jangan lah mencabar. Ok ni pesanan untuk anda2 ye..

·         Asal la korg ni over sangat?

·         Saya x akan menjeling orang kalau orang tu x cari pasal dengan saya.

·         Saya memang jenis yang susah nak senyum dekat orang, maaf la yep.

·         Xpayah la nak sibok jaga tepi kain orang lain.

·         Saya tidak merampas sesiapa daripada sesiapa!

·         Xpayah la nak tunjuk2 saya. Nak cakap pape ke?

·         Saya taw saya tak CANTIK. Ye anda2 ‘cantik’.

·         Jadilah manusia yang paham bahasa. Orang dah x suke tu xyah la lebih2.

·         Jangan nak menunding jari kepada pihak lelaki pulak, hati dan perasaan tak boleh paksa kan J

·         Jangan la disebabkan SAYA, anda terus nak mengANTI 1 rumah saya dan 1 kelas saya. Xbersalah pon.nak pinjam pape cari budak rumah ni jugak. xkenang budi.

·         Apa2 komen dekat muka buku itu langsung tidak ditujukan kepada anda. Kami x suke mengANJING..

·         Kepada yang xpuas ati ngan saya tu, pandai pulak nak add  saya as ur friend at muka buku. WTH.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal