Pages

Monday, February 14, 2011

kelas ganti..

ustazah roslina buat kelas ganti untuk bebudak DHK2B.. bahasa arab.best jugak kelas malam kan. x mengantuk sangat. topik belajar hari ni ialah Kata Nama + Ganti Nama Diri. nak kongsi sikit apa aku belajar.


أنا بيتي الكبير
hehe... ni je la yang dapat dikongsikan sebab google translet cam hampeh.. hehehe.

maksudnye saya ada rumah besar. kire malam ni aku belajar macam mana nak bezakan sama ada perkataan untuk saya, dia atau mereka. urmm fahamtu?? fahamna.. heee..

lepas habis kelas tetibe salah sorg dak laki kelas aku ni nak celebrate something. persoalannye. celebrate ape? kenape? mengape? perlu ke aku ada kat situ? ececehhh... gedik la ko ni deena..

korang tengok je la gambar2 ni.. aku xnak komen pape..

saya pelajar politeknik~hee

us? sape??

taraa!!! inilah yang dimaksudkan.. 


peace? cam nak patah jari . hee

bersama kecik dan nadiah

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal