Pages

Thursday, February 17, 2011

kepiluan..

assalamulaikum,,,..

entry kali ni amat berlainan dengan entry yang sebelum  ni. ramai orang kenal aku sebagai gadis yang ceria dan suka marah2. tapi something yang orang kurang tahu, aku ni kuat terasa dengan perangai orang. tapi aku tak tunjuk. lebih baik simpan je. ni je la cara aku nak bercerita pasal diri aku. aku akan buat baik dengan seseorang itu kalau dia baik dengan aku. tapi kalau orang itu hanya nak game aku je,, mmg aku sangat2 xsuke n benci. banyak sangat aku sabar..sabar.. dan sabar lagi.. hurmmm saboo je laaaa deena..

--------------------------------------------------------------------------------------------------
aku x nak tunjuk perangai aku dekat ko. aku cuba ubah perangai buruk aku. i'm trying to be good girl. ecehh speaking pulak aku ni.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

berkawan. aku jaga hati ko. ko kene la jaga hati aku. sikit pon jadilah. aku nak bagitau yang aku boleh tau kalau ko kutuk2 aku.
kenapa kalau ada sesuatu perkara ko cari aku? kenapa kalau ko bahagia ko kutuk2 aku?.jauhkan diri dari aku?
aku cuba untuk buat tak tau je. tapi aku x boleh. aku kene luah juga. kalau aku pendam,aku akan still fikir..dan fikir..dan fikir sampai jerawat kat muka aku bertambah..
---------------------------------------------------------------------------------------------------
aku x perfect... aku sedar diri la kawan. tolong la bersuara if aku ada wat salah? banyak benda yg aku buat dalam sehari dan aku x tahu mane satu salah aku. :'(
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ape pon salah aku.. please forgive me!
terima kasih kepada awak2 yg ambil berat sal saya dan terima kasih kepada my syg yg risaukan saya.. i'm ok..don't worry syg.  :'(
-------------------------------------------------------------------------------------------------


===================================the end===========================


p/s: hari ni aku sebak sangat.xtaw la kenapa.macam aku fikir.


mishh u all la kengkawan..<3

dalam keheningan hari ni.. sempat lagi aku wat video sal kengkawan lama.. sangat rindu la..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal