Pages

Thursday, February 24, 2011

mari belajar memasak

assalamualaikum.. semua dah makan ke belom?


hari ni aku ada satu kelas je . kelas EASTERN AND WESTERN COOKERY. macam biasa la setiap hari khamis. sebenarnya kalau korang nak tahu memasak ni bukan nye susah pon. asal ada minat pon dah cukup. cehh pandai je aku berkata-kata. ehehehehe..


dah cukup pasal tu. aku nak cerita aku belajar masak apa hari ni. topik hari ni adalah IKAN. ikan kekek mak iloi.iloi..ikan gelame mak ilai2..ish apa aku mepek nih.. ikan tu xde pon dalam masakn hari ni. ikan yang aku masak hari ni ialah ikan SIAKAP & MERAH. besar sangat ikan2 nih.


tengok pon dah tau kompem susah sangat nak siang ikan2 tu. aku kene siang 5 ekor ikan . urghh bercalar balar tangan aku. ikan tu tajam. betol derr wa x tipu. time kaseh kepada kawan2 aku yang tolong aku tadi.
nati saye tolong awak2 pulak ye..


ni ahli group aku. ujie n nadia. ktorg dtg awal hari ni seawal 7:30pagi..hehehe sbb kne bertugas semak bahan2.

fish and chip.

siakap stim.

chilli crab

amboii tersenyum leboorr sbb balik awal x macam selalu. lepas tu babah bagi 1 sangkar telur n sebotol mnyak msak utk bwak blek.yahoooo! jmat duit x yh beli.

2 comments:

ambrynaa said...

nak ciken chop!

**cik deenasyakina** said...

hehe.. nak ke?
nati2 le angah masak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal