Pages

Friday, February 18, 2011

pengubat kepiluan

hari ntah kenapa aku boleh TERmenangis bila salah sorg classmate aku tanya aku 2 3 soalan ... haha.. malunye..
actually aku rasa apa yang aku sorok dah x boleh sorok dah. air mata keluar x berhenti..aiyoo.. tisu plak xde. cair makeup i taw. huhu. sebak la derr... orang yang rapat ngan kita dah wat cam kita ni x wujud je. sedih.
aku x kisah law korang nak cakap aku poyo. but it just my feeling. i'm so sad :'(

-------------------------------------------------------------------------------------------------


balik je kelas , anis ajak aku makan McD. urm yummy. kalau korang nak tahu. aku ni kalau tension, aku mmg suke makan. walaupun aku ni mmg jenis kuat makan. tapi bile keadaan camni selera tu bertambah. da macam membela saka dah.heee.

bulat nye muka saya.=)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

petang sikit dalam pukul 5 stgah. anis ajak keluar pegi bukit layang-layang sbb kat sane ada pesta layang sedunia.wahh cam best je bunyinye. 

anis bersama mr.bola2

opss! mata ku..

bajet2 macam budak comel. padahal....
hahaha


tengs ye anis sebab sudi bawak kite jenjalan..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

cik deenasyakina Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal